Thursday, January 31, 2008

SANTAIAN

video

Cerita dari pemandu bot sendiri..

Kepada saudara / saudari yang diingati selalu..

Untuk makluman anda, maklumat yang saya dapat ini adalah amat berguna untuk dijadikan teladan anda semua. Saya diberitahu oleh kawan saya iaitu seorang guru di pulau Tioman tentang tindak tanduk sebahagian pemandu bot yang berkhidmat disana. Bagi yang ingin pergi bersantai ditengah laut dan snorkling tu, terutama gadis perlulah beringat-ingat.

Hal yang saya nak ceritakan ini adalah diceritakan sendiri oleh pemandu bot tu kepada kawan saya. Pemandu bot tu menceritakan dengan penuh bangga tanpa mempedulikan hal haram dan dosa. Kepada pemudi yang ingin bersantai ditengah laut, diingatkan pergilah berempat. Dan jangan kurang dari tiga orang. Untuk pengetahuan semua, pemandu bot ni akan meminta dan mengesyorkan gadis-gadis (biasanya budak U yang ingin melancong) membeli air mineral dsbnya dengan alasan gadis2 akan haus ketika di tengah laut nanti. Dengan hasil perihatin tadi si gadis ni pun pergilah beli air mineral. Dalam perjalanan ke tgh laut, pemandu bot nampak bersahaja dan kita tidak tahu niat syaitan yang sebenar yang tersemat pada benak dan hati batu pemandu bot ni. Semasa berenang didasar yang cetek (Pulau Tioman), pemandu bot akan memasukkan sedikit minyak jampi yang didapati dari bomoh pulau ke dalam air mineral yang dibeli oleh gadis U ni tanpa disedari oleh mereka berdua (gadis tu la) dan dibiarkan larut dan sebati. Setelah penat berenang gadis ni pun naik ke atas bot dan segera minum air mineral yang dibeli tadi. Dengan tidak semena-mena gadis2 tu rasa pitam dan pengsan sekejap. Maka pada masa pitam nilah pemandu bot akan mengambil kesempatan membuka pakaian gadis2 tu satu persatu dan merogol gadis2 U tu tadi. Untuk pengetahuan, pemandu bot ni pandai. Setelah meneroka, merogol dan mengeluarkan airnya (pancut luar), dia akan mengenakan kembali pakaian gadis dengan rapi. Setelah gadis tu terjaga pemandu bot akan mengatakan cik adik tertidur sebentar tadi.

Setelah dua , tiga hari si gadis ni akan mengalami sakit di kemaluan dan akan mendapatkan rawatan. Setelah diperiksa, doktor menyatakan yang gadis ni dah tiada dara. Perkara ini dah dibawa ketengah. Pihak polis dah siasat tapi oleh kerana tak cukup bukti, kes ini lebur begitu saja. Bila di soal, penduduk kampong kat pulau tu, konco2 pemandu bot dan termasuk pemandu bot itu sendiri akan menafikannya. Yang sedapnya pemandu bot tu juga tapi yang akan bocor rahsia pada malam pengantin gadis malang tu la jugak. Sebabnya telus dan tak ketat lagi dah.

Jadi dengan itu, beringat-ingatlah jika ingin pergi berseronok biarlah bertiga atau berempat. Sebab perkara jahat seperti itu datang tanpa diduga seperti tsunami. Perkara begini telah mencetuskan perihatin saya terhadap masyarakat sejagat. Kemana kita pergi hendak beringat2 (termasuklah mana2 pulau di Malaysia atau didunia ni. Jadi sampai-sampaikan lah kepada anak perempuan, kawan2 perempuan dan semua orang perempuan. Cerita yang saya sampaikan adalah benar dan diceritakan oleh pemandu bot itu sendiri kepada kawan saya. Pemandu bot itu mencerikan dengan megah dan bangga. Macam dunia ni dia yang punya. Tapi bila mati tak ditanya terus kene azab. Dia bangga kerana berjaya meragut mahkota perempuan yang tak tahu dan leka terhadap keadaan sekeliling. Pemandu bot ni kata dia dah tibai semua jenis ****..Italian, American, Japanese, Chinese, Arabian, Melayu kita ni. Tapi dia kata "hak melayu jugak best sebab susah nak dapat.. tapi sekali dah dapat yang lawa pulak tu.. phhhrrrrrr!!! " kata pemandu bot tu lah.

diplagiat dari sini

No comments: