Wednesday, February 16, 2011

Jemputan untuk KKS!

Presiden KKS, lu orang tak nak lepak sini?

Air Terjun Chamang, Pahang
100km dari Serdang
2 jam memandu



Lata Jarum, Pahang
160km dari Serdang
4 jam memandu





Lata Rek, Kuala Krai, Kelantan
2 jam memandu dari Kota Bahru

*Kesemua tempat tidak memerlukan korang redah hutan untuk sampai, boleh park kereta sebelah air terjun.
*Kesemua tempat adalah sangat deras & dalam, sila berhati-hati!

3 comments:

:: CasaBLanca :: said...

hok yg lata jarum tu nak kene pegi tu..janji leh park kete sebelah..ekekke.. :)

zaidi said...

thehehe..kesemua tempat adalah sgt deras & dalam --> perghh..boleh selamatkan life jacket ni..

nizo said...

zaidi: macam pernah dengar je ni... kalo korang hanyut, aku tunggu kat hujung sungai je...